Fyndat!

Jaha, imorse kl 6 bar de av te Gekås, fick en såndär konstig ide att jag skulle dit idag när dom öppnade nu när jag har blivit morgonmänniska :) fick med mig en halvt bakfull Carolina, så då blev det ju ännu bättre! Hitatde faktiskt ganska mycket saker, har nog aldrig handlat för så mycket där innan! haha. Vi blev sugna på o flytta hemifrån när vi kom till heminredningsavdelningen också.... :P

Min förkylning sitter fortfarande i och jag vill bli av med den nu så man kan börja träna nån gång. För det behövs vill jag lova!!

Nu ska jag ut o fixa allt i stallet tills imon för då åker jag till Göteborg :) På kvällen blir de mat på lilla helvetet med sushijobbet. Bäst att komma hem i tid för sen är de måndag igen och en hel arbetsvecka att se fram emot! :P weei....

hej på er

Kommentarer
Cärru

Jag har banne mig också gått och blivit förkyld.. =(.. Men på bio ska vi i veckan! =) puss o kram

2008-08-17 @ 18:34:16 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback