Dålig tajming

GIck upp i tid för att hinna me morsan o farsan te ikea....nu har jag gått o väntat på att dom ska bli klara i en timme! uh hade kunnat sova längre..! hehe. 
De blir ikea o väla för mig idag. sen lite träning ikväll =) jag har varit väldigt lat den senaste veckan nämligen, har tänkt på massa annat istället.
Satt o kollade på Twilight igår igen, den är sjukt bra! jag rekomenderar alla till att se den!! okej den va väl kanske lite bättre på bio än på min lilla dator men ändå... :)

helst av allt vill jag tillbaka till sängen nu men jag har insett att jag spenderar för mkt tid där så NEJ! :P

Kommentarer
carro

I LAV JU! ;). Har förresten lite idéer angående juldagen. Har säkert du också! Så jag föreslår att vi hörs av imorgon! 2 dar till julafton min babe! =)

2008-12-22 @ 00:22:35 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback