Linn kan.

Igårkväll hade jag väldigt trevligt och roligt! Vi va o kollade på "the day the earth stood still" först...okej den va väl inte toppen men bio är alltid mysigt! Sen bar de av till Tönnersa, fest i bygdegården där...träffade trevligt folk =) bl.a jonis som man aldrig ser numera. framåt 1 gick taxilinn mot stan. träffade helt okända människor, hur gör man de i lilla halmstad?, och hade kul. Jag har aldrig riktigt varit den som tycker om att gå ut nykter...det blir alltid så tråkigt brukar jag tycka. Men igår hade jag verkligen kul utan en droppe alkohol så de är ja glad för! Tro nu inte att detta blir ett vanligt förekommande men nu vet jag att de går iaf.. :P haha. Måste snart bestämma mig inför nyår....detta blir svårt, varför finns de inte en enda stor fest för alla? uhh. Hur det än blir kommer de bli bra så!

Hämtade hem lillan idag, känns verkligen bra för hon betyder mkt. håller jag på att falla tebax? hmm nej men jag älskar ändå min häst.

För övrigt vet jag varken in eller ut just nu... Låt de bli nytt år så man kan börja om lite va! om de bara vore så lätt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback