Mitt i natten!

Jag har vänt på dygnet kan man säga!
Kan inte somna innan 3 och kan absolut inte gå upp innan 12 :P detta är inte normalt för Linn men jag tar de som en lat period i livet och hoppas att de snart vänder!

Har suttit me travskolans hemsida nu i en timme o fixat med massa bilder....usch! Innan dess såg jag en söt film "Imagine me and you".... men den var inte lika bra som "Twilight" som vi såg på bio igår!
Herregud, Jag satt som helt förstelnad genom hela filmen och tyckte den var hur bra som helst! otroligt fin :)

Gjorde ett försök till ett styrketräningspass innan idag, haha. Hade inte ätit nått och dom som känner mig vet att om jag inte ätit ordentligt kan jag inte heller göra nått ordentligt!!! Jag glömde visst bort de så ja tränade ändå...ha...i 15 min sen åkte ja hem :P
Vi gör ett nytt försök imon tycker jag!

Gonatt dådå...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback