Nu är de jul?

Nu är vi på väg mot 3:e advent och idag åt jag till o med julbord!! Men varför känns de inte som jul då? Jag tycker det är noll julstämmning....! Fast de va väldigt gott me julbord ändå, sitter i min säng o är väldigt mätt iaf :) Va skoj o träffa vänner som man inte ser så ofta också!

Jag har nästan handlat klart dom få julklapparna som jag ska köpa... Mamma o pappas paket är störst :D själv har jag bara önskat mig heminredningsgrejjer, till mitt framtida hem! fast egentligen önskar jag mig bara en jättetrevlig jul med familj och vänner! Och självklart fira Carros födelsedag <3

Nu ska ja städa lite, fördriva tiden o så behövs de verkligen..... tvätta ska jag också göra....typisk torsdagsgöra....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback