Smoothie

SItter här med en supergod smoothie! Massa hallon, knäckglass och mjölk består den av och fan va god den är :) vi får se den som en liten återställare, även om detta förmodligen var den minst fulla juldagen på väldigt länge men ändå! förstår mig inte på mig själv, drack o drack men de hände inte mkt!! haha.  däremot hände de andra saker men de e lite hemlighetsstämplat...! en mycket trevlig kväll. Fullt med folk!! O hur fasen får man en gin o tonic att smaka granbarr? haha.

Har suttit och betalat räkningar nu en stund, det är verkligen deprimerande. ångrar nog några inköp faktiskt men de e bara o bita ihop...jag mår bättre när jag handlat på rean imon, hehe =) ja jag använder shopping som en slags terapi, men de e ingen nyhet!

Jag håller på o skaffa inspiration till att tycka om att laga mat igen, det har varit lite sisådär med det den senaste tiden. jag vet inte varför.så därför är de skitbra att jag fick en skitstor kokbok av carro :) sitter o bläddrar i den nu o ska nog ge mig på nån god maträtt nu i dagarna, de kan bli spännande!





Kommentarer
Dress Like a Princess

Smoothie är så gott :)

2009-01-08 @ 19:30:15 URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback