snart nytt år!

Längtar verkligen till 2009...ska bli spännande!

Va i stan en sväng idag, hittade ett par skor...halva priset! jag är mindre glad för att mitt shoppingsällskap köpte exakt likadana skor som jag höll på o köpa....så gör man fan inte!
Åt på vårt vanliga ställe sen. hello. gott.
Kom på mig själv med en sak...men det avslöjar jag inte.
Sen jobb på travet i denna iskalla kyla...frös mer än jag gjorde igår!

Imon är det nyårsafton. Jag har haft ett antal misslyckade sådana så jag hoppas på en bra kväll/natt =)
Har börjat fundera på mina nyårslöften nu...de blir väl det vanliga: Äta och träna bättre....! nej jag ska nog komma på nått bättre!

Gott nytt år allihopa!!

Bilder från Nyår 06/07 i Landeryd, de va tider de ;P

Roligaste nyår hittills!

Kommentarer
carro

Jag tror jag vet vad du kom underfund med ;)

2008-12-31 @ 14:02:26 URL: http://chjalmar.blogg.se/
länn

Höhö ja vet för de går inte att undanhålla saker för dig ;)

2008-12-31 @ 17:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback