Vad vill jag?

De är lite vimsigt fram o tebax me jobb o allt just nu. suck.
Va i stan innan idag me syrran, vi handlade julklapp till vår bror och sen träffade vi carro o så blev de en varsin kycklingsallad på vattenpoten. Den är skitgod där! Mia övergav oss för att gå o köpa nått till mej, det tycker vi om. Så de blev massa prat me den jag älskar att sitta o prata med, du är bäst o du vet dem du e ;)
Sen gjorde ja en dum grej, så dum så ja inte vill avslöja den! jag ska skärpa mig....

Imon blir de lite jobb o sen planering om min framtid...! lycka till Linn :)

Förresten..vad händer på nyår?

Kommentarer
mia

va haru gjort för duuumt?

2008-12-18 @ 18:42:05
mia

va haru gjort för duuumt?

2008-12-18 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback