Oj dubbelt :P

Såg att jag lagt in dubbla inlägg igår :P haha!

Idag va jag duktig och gick upp tidigt o tog ut hästarna! =) haha fast sen gick jag direkt till sängen igen och somnade om...vaknade sen vid halv 11 och då va de dags att duscha o åka te skolan. Där vi bara hade en lektion och så gjorde jag mitt nationella prov som jag missade förra veckan. Trots att man inte får göra om nationella :P tss haha!

Tränade lite me Carro sen! blev gymmet idag och där va inte lika knökat som det brukar vara iaf! skönt! så jag provade lite nya maskiner som jag inte kunnat göra innan för där alltid är så mkt folk! grrr lite retligt för på nautilus fanns de alltid plats nästan...men men!
Sen åkte jag till Erik som hade laddat hem Prison break, fy fan va de va spännande idag! aj lav it men måste dom dra ut på allt hela tiden?

Nu måste jag plugga på mitt SISTA prov nånsin!!! Att jag ska få mvg på detta!! :P

Btw, ja vet fortfarande inte var ja ska ha min APU (som börjar v 9) och jag tycker mindre om folk som tror att dom ska lägga sig i! usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback