Soft dag...

Dagen började med att jag vaknade jämte min supergosiga och übermysiga Erik, det slår inget! =) tyvärr märkte jag av en otrolig träningsvärk i hela kroppen när jag gick upp!

Sen begav jag mig till skolan vid halv 11 för att träffa handledaren till projektet och skulle ha med min loggbok. vad glömde jag hemma? jo, loggboken! usch fy blä men jag fixade ut en ny i tid iaf. Ja o Carro har slöat som fan me projektet tycker vi men tydligen fanns det värre exempel ;)
Efter det hade vi skriftligt och muntligt prov i historian, som jag för en gångs skull hade övat lite till =) känder bra faktiskt!

Lämnade sen in balklänningen till nån gammal sömmerska som tydligen skulle vara duktig. Haha ja vi får väl se hur de går =) tur att den bara skulle läggas upp lite! DYRT

I eftermidda har jag bara slappat, o fixat stallet! Jag har nog de goaste hästarna som finns!! =)
Och varför har jag fått Amy Diamonds låt på huvudet??? halllåå???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback