Var tog jag vägen??

Nä bra fråga, men har inte skrivit i min blogg sen i mars o sen dess har de ju hänt väldigt mkt!
Går ju inte att berätta allt här så de skiter ja i! Men balen och studenten är avklarade och de va en underbar tid!!!
Synd att de gick så otroligt fort bara.... sen studenten har jag jobbat lite här o var för jag tar vad som kommer just nu o
de verkar vara en del...

Hade en trevlig helg och ser nu fram emot morgondagen då de blir festligt tsm me carro o förhoppningsvis några fler :D

Nu skriker mina hästar efter mat så ja måste rusa ut!


Kommentarer
Cärru

Du är lite knäpp min bejbi men jädrans vilken festlig sommar vi ska ha! Den har förresten redan startat! löv jo

2008-07-01 @ 21:30:25 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback