början på den sista veckan...

Måndag igen och detta är förmodligen min sista vecka på jobbet... :/ Lite trist för nu har jag vant mig vid jobb 7-16 o få en lönelapp varje månad! Skiit. Aja, får se till att hitta nått annat helt enkelt! men december får bli lugnt iaf...kanske tar en tripp nånstans! Sugen på att åka till Milis en gång iaf :)

Slut på det tråkiga, jag hade en skitrolig helg :D
De bjöds på myskväll, förfest, utgång, rally mitt i natten med vår galna granne, bakfylla och studiofotografering!
Blev väldigt nöjd med mina bilder och det var svårt att välja vilka man skulle köpa...SVINdyrt :/ men, en gångilivetgrej...!

Nästa helg åker jag till Stockholm med en jobbarkompis! ska på konferens och fördjupningskurs i pedagogik. Bo på hotell och bara slappa o äta massa mat, haha!

Just nu vill jag bara hitta gnistan i min vardag.... fuck va allt kan kännas tungt ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback