En riktigt rolig fredagskväll!!

Ojoj vad jag gick upp tidigt idag...kom nyss hem från travet, va där o jobbade lite!

Igår hade jag skitkul verkligen! Men de va kallt som FAN! Först kom carro hem te mig en stund o så fixade vi te oss lite...sen åkte vi till Emil på förfest! Va 3 år sen vi var hos honom senast :P kul kul...blev lite singstar och som vanligt vinner carro i allt så visst vann hon även denna gång! Duktigt :D jag la ner efter en låtrad...!
Sen blev de buss te stan och där blev det underbar...va sjukt mkt roligt folk som man träffade där! :)
Blev bussen hem efter att jag stått och frusit halv ihjäl en stund...hade kanske inte dom varmaste kläderna på mig heller så man får väl skylla sig själv!

Som tur va fanns det en varm hund i sängen när jag kom hem! Men han hade somnat i väntan på mig så han var ju inte lätt att flytta på...men när han väl vaknade fick jag världen BAMSEKRAM! sen somnade vi :) Haha!!

Nu väntar jag på att Emilia ska anlända, hämtar henne kl13.45 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback