Sthlm nästa.!

Nu va de slut på jobbandet i Laholm...:/ kändes mkt tråkigare att sluta än jag hade tänkt mig.. Fick iaf fina blommor och en flaska vin, Tack! Sånt blir jag glad av :)

Ikväll åker jag till Stockholm. Ska vara där hela helgen...först är det en fortsättningskurs i pedagogik och sedan travskolekonferens. Det blir nog så att jag börjar jobba me det igen ändå...fråga mig inte hur det kommer att gå..! Känns ändå ganska bra, hoppet finns iaf :)

Förresten tycker jag att bamse är dum idag....när jag kom hem va ja snäll o släppte ut honom och de första han gör är att springa rakt ner i ett lerigt dike och sen fick jag inte tag på honom...! :( gick åt 3 handdukar till att torka honom och ändå är golvet brunt överallt nu...nu är han trött och ligger i mias säng och sover iaf :) undra hur den kommer se ut sen :P haha!

Hejs svejs

Kommentarer
Anonym

förjävlig såg den ut...

2008-11-22 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback