Jag har inget tålamod...

Nä mitt tålamod är inge bra! Har varit hemma från jobbet nu tre dar för jag haft feber och varit dålig...:/ problemet är att jag hatar att vara hemma och inte göra ett skit...blir så himla långtråkigt..! Nu mår jag iaf lite bättre och har ingen feber :)
Måste därför ut en sväng ikväll så jag inte klättrar på väggarna här hemma!! blir lugnt för jag ska jobba på travet imon och sen kommer världens goaste Emilia hit!!

Ska snart köra Mia till flyget...den fuskisen ska uppåt landet o festa! Själv får man stanna i tråkiga halmstad...fast med bra sällskap :)
Aja...det verkar vara snö dit hon ska så jag har det ändå rätt bra.

Btw...har äntligen köpt ny mobil och har därför nytt nummer, så fråga om ni vill ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback