Otroligt bra!

Mycket roligt denna helgen.:!!

I fredags var jag på invigningsfest på Complete Me med Emmili :) var jättefint där och jag bokade en ansiktsbehandling!! Sen blev det mat med Sandra, Elina och grabbarna..Var så jäkla kul och träffa er igen! Bowlade lite senare och jag kom iaf inte sist  ;P Blev en lång kväll och jag tog bussen hem te carro o somnade där...För dan efter åkte vi te tyskland kl 7 på morgonen!
Vi sov väl hela vägen ner ungefär, jag bearbetade min bakfylla..!
Det blev ordentligt med shopping och se började kalajset :D Som höll på lääänge!

Idag har jag bara sovit..! och ställt om klockan :) funderar på att träna men får kanske se hur det blir med det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback