Allt är inte som vanligt längre

Nä, en del saker har förändrats, mest av allt mig själv....Saker som jag verkligen älskade att hålla på med innan känns inte lika roliga längre...kan vara för att jag glidit ifrån allt med tiden och känner att jag har andra saker jag vill prioritera nu. På sätt o vis är de jäkligt skönt att slippa ha dom där måstena, men samtidigt känns allt så ovant och jag vet inte riktigt ur jag vill göra nu.
För tillfället längtar jag så efter att flytta hemifrån och skaffa mig mitt alldeles egna ställe, de hade verkligen varit skönt! men ensamt?!
Aja, tiden får la bestämma när det är dags med...tills dess ska jag klura ut hur jag egentligen vill ha det och ta de lugnt!

Imon är det den efterlängtade fredagen! Jobbar bara till 13.45 o de e himla gött! Skönt att ännu en arbetsvecka har gått... 
I helgen är de kalas hos farmor o farfar, fyllechaffis åt pappsen (o kanske några fler?) och träning som gäller!

Nu ska ja smälta dom GODA våfflorna jag nyss åt :) Soffan nästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback