Det är så typiskt mig!!

Ja jag vetifan, men innan idag (ja hela veckan faktiskt) har jag tänkt vara hemma i helgen o bara slappa o kolla film ungefär... Så kommer Mia hem efter jobbet o säger att hon är sugen på o gå ut, o då kommer den där härliga känslan av att bara vilja göra sig fin o gå ut o ha ROLIGT! Jag vill inte sitta hemma o slappa när jag kan gå ut o ha roligt en fredagskväll! så så e de me det...Så nu hoppas jag att Carro är lika sugen på detta som jag! För gud vad jag kommer sakna henne nästa vecka när hon åker te cypern o blir brun.... :/ fuskis :)

Kommentarer
Carro

Jäklar va kul det var igår!!! Kommer sakna dig också..! puss o kram

2008-09-06 @ 16:54:57 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback