Det mesta är roligt!!

Ja, även denna helgen var rikitgt ROLIG!! Va på underbar i fredags och där var som vanligt FULLT med folk och jag hade lika kul som jag alltid har där! :D Innan dess var vi hemma hos Gabbe som hade förfest och det va kul det med..!!
Måste bara varna er om filmen Hairspray...Så jäkla kass! haha..fast hade jättemysigt hemma hos Carro för jag fick god mat, hade jättemycket gott godis o massa prat blev det! Sånt tycker jag om.

Igår var det en sån dag då jag var trött, sliten och tråkig! somnade i min sköna säng direkt när jag kom hem och sov som ens stock några timmar...trodde inte jag skulle kunna somna sen på kvällen igen men jag hade fel!!
Idag har jag bara varit på travet hela dan, dock utan häst denna gången...Känns hur skönt som helst! var bara domare hela dan och det passar mig bra just nu! Orka bara inte bry mig om allas jäkla hästar och sånt tråkigt... :P

Nu ser jag fram emot nästa vecka för jag hoppas den innehåller en del sköjjit :D
Det börjas med jobb imon kl 7..suck!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback