Gud vad tomt det är utan dig!

Jag saknar min vän Carro! för henne kan man alltid ringa till när man vill prata eller hitta på nått galet...precis vad jag vill göra nu! Men du göttar dig på stranden hela dagarna denna veckan ;) det är du värd!!!

Hmmm, för övrigt är allt faktiskt mkt bra just nu... känner mig pigg och glad för det mesta och jag ser verkligen fram emot en lugn helg! tro det eller ej ;P Är lite sugen på filmkväll eller bio...
Lite tråkigt händer väl också...Skickar iväg min häst till ett naturbruksgymnasie i Sala som ska låna honom då jag inte har tid, ork eller lust med hästar just nu. Men gud vad jag kommer sakna honom!!! :/ Hoppas allt går bra :)

Va på ett spinningpass igårkväll och jag kan väl sammanfatta det med att jag har försökt undvika att sitta idag...haha!!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback