Fyjävlar vad ja tog i!

Hejsan, sitter hemma i min säng...mitt trådlösa bredband fungerar fortfarande INTE så ja sitter på sängkanten ( vill helst ligga ner i sängen me datorn men men,,,) me sladden i istället.

Har varit en ganska lugn dag. Lite jobb och sen solning en stund hemma i solen! Va på Spinpuls sen och ja va på mindre bra humör innan faktiskt och carrostumpan försökte få med mig på gymet men stackarn lyckades inte så bra. I vilket fall gav ja gärnet på spinnen, va nog min bästa gång faktiskt !! Imorgon ska ja försöka med skivstång, tvivlar dock på att min arm vill desamma.... :/

Jag ska göra som carro, en ska-göra-lista, fast inte lika lång... ;)


* Träna minst 3 gånger i veckan! jag har ju faktiskt tid om jag bara vill !
* Va på bättre humör ;)

Kort o gott, hur tror ni det går? haha....

Kommentarer
Carro

Det kommer gå galant :)

2009-04-21 @ 12:29:19 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback