Grillning

Ikväll blir de grillning med familjen, jag tror att jag o vovven äter mest! Familjen har ännu inte utökats, trodde faktiskt att fölingen skulle komma inatt :P

Mamma häst


Hästbus, lr nej dom bråkar kanske!

Igår va de inte min dag, jag går mot strömmen och dissar jobben istället för att ta dom. Inte riktigt men när ja inte får min lön då har de gått för långt, så jag har sovmorgon imon :D gött .
Dom får skylla sig själv så de så!

Imon är de tävling på travet och mina små duktiga elever (eller ja nu gamla elever) ska ut o tävla för första gången! Jag är faktiskt lite nervös....!

Tänkte bara säga att världens vackraste hund bor i vårt hus, Han heter BAMSE!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback