Måndag igen...

....Och jag ser fram emot helgen!!!

Jag har varit mer eller mindre sjuk hela förra veckan och först idag känner ja mig bättre. Hostar fortfarande iofs. Så min helg va rätt jobbig. Massa jobb, men också fest!
Va riktigt gött väder både i lördags och idag, helt underbart och det känns som att sommaren är nära nu!! Den kommer bli minst lika bra som förra, om inte ännu bättre ;)

Har inte laddat ner one tree hill - avsnitt på säkert en månad...Så idag blir det MASSOR, fan va gött!

Jobbar bara på travet denna veckan. Sture har påsklov och de betyder mer jobb på travet för då vill alla ungar BO där.. ja rätt kul! men som sagt, der verkligen fram emot min lediga hel (fre-sön)!!! Ja ska smita iväg från Halmstad då :)

Härlig skogstur me ungar o hästar  ...!


Kommentarer
Anonym

Vill inte fira påsk utan dig! Ska jag sitta ensam hemma o bara få spela tråkig innebandy!! Nää! Jag vill INTEE!

2009-04-07 @ 10:35:01
carro

Jag vill inte fira påsk utan dig! Fy för o va ensam o bara spela innebandy!

2009-04-07 @ 10:36:19 URL: http://chjalmar.blogg.se/
Linn

Lilla gumman, ja e dum o bara åker iväg :( men di klarar dig nog!! Förresten måste ja ändra så mina kommentarer INTE är helt vita....Ser ju fan inget.!

2009-04-07 @ 16:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback