Trött, träningsvärk och ensam...

Kom precis hem från jobbet. Vaknade med den värsta träningsvärk jag någonsin haft idag! Va på Spin Puls Intervall igår och sen ett skivstångspass direkt efter det! jag kände mig så duktig efteråt och idag har jag blivit påmind om det precis hela tiden....hehe. 

Känns lite ensamt just nu, kan inte åka hem te Gabbe för han är inte hemma förräns på fredag kväll. Det enda positiva (?) med det hela är att jag nu måste göra klart allt pappersjobb och städa här hemma nu... för nu har jag ingen bra bortförklaring till att inte göra det. Annars brukar myskväll gå före det :P

Det blir lite mer ledigt i veckan iaf o då ska ja spendera den tiden på mig själv hade jag tänkt. Jag behöver en helkväll för bara mig själv så ja funderar på att ta de himla lugnt på valborg och bara njuta av att vara ledig o slippa göra nått :=) Okej det kommer inte hända men tanken är god!

Nej,  nu väntar räkninagrna på mig.....


Kommentarer
carro

Du kommer aldrig bli ensam :)

2009-04-29 @ 11:02:09 URL: http://chjalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback