Nya tag ?

Jag har haft en trevlig helg här hemma i Halmstad, men långt ifrån perfekt...! Måste säga att det var lite skönt att komma hem, även om jag hade det jättehärligt i Eksjö ;)

Ikväll har jag varit och handlat mat. Min kyl var helt tom och för att fördriva tiden lite så passade det bra med en handling. Skönt att gå och handla mat för jag får ingen ångest över att man handlar i onödan, mat måste man ju ha ?
Så ikväll blir det min hemlagade lasagne som är sketgooo! Lite sallad till det med så blir de hur gott som helst : )

I veckan ska ja ta tag i mitt liv lite.. Får faktiskt skärpa mig och sluta lata mig som en gammal tant. Mitt humör är inte på topp och jag har massvis med tid över nu när jag knappt jobbar något och Gabbe är iväg... Så förlåt alla för att jag är en negativ person just nu... Vi får hoppas det blir bättre me lite träning och egentid ! Börjar imon med tvättning och sen ska ja va som en duracellkanin resten av veckan. Inget dåligt humör och ja ska göra massor... Vad vet jag inte ännu.. : p

Nu är det mat !!
Det ser inte så äckligt ut va ? ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback