Tjoho!

Idag är det en bra dag! Härligt. Jag vaknade till solsken och värme vid kl 9. Sen åkte jag och visade upp min buckla på bilen och bokade tid till lagning. Kommer vara utan min Brum i typ 8 dagar....hur ska detta gå? Får nog fixa en annan bil annars stannar mitt liv skulle jag tro. hehe.
Sen åkte jag och Brum till stranden. Jag solade i 3 timmar sen pallade jag inte mer. Lite halvtråkigt va det, men skönt. Läste lite i min bok. Jag äger två bocker och den ena har jag sett filmen av så jag började med den andra :P läsning är inte min favorit men bra tidsfördriv!

Nu har jag städat lite här hemma och snart ska jag och mammsen åka till vår lilla häst och hälsa på! sen blir det spinning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback