Är detta på riktigt?

Som sagt, jag ligger hemma i min säng och tar de lugnt. Tänkte kolla på melodifestivalen ( ja för de finns inget annat o kolla på?)....men varfan är Kristian Luuk?!?!  och vem är kvinnan i rosa klänning...? aja klänningen var ju iaf fin... fast nu har hon hunnit byta redan...okej jag är avis och skulle också vilja ha en fin klänning på mig nu :P

Idag har varit en ganska tråkig dag, jag har inte varit på topp direkt....fick jobba massa mer än va som va tänkt och det resulterade i en värkande arm och mitt humör blev bara sämre och sämre....har suttit me hemsidan nu en timme medm de tar mer tid än man tror !!

Jag har ont o ja e grinig... får väl toppa denna härliga lördakväll med ett "mindregöraontpiller" och en tallrik knäckglass..? fast hade helst velat ha en burk hallonsorbet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback