fredagen den 13.

Otursdag? nej inte för min del, ännu iaf och dan är ju snart slut. va gött.

Har bara jobbat idag...de räckte nog! Nu sitter ja i min säng med datorn i knät o dricker öl, lyssnar på musik, kollar tv o har ångest inför morgondagen....jag hoppas inget skiter sig bara. Vill ha me en viss person till bröllopet för att jobba (jag har lite kris me de oxå) men de e lite svårt verkar de som...!
Imon får ja slå rekordet i att fixa iordning sig snabbt tror jag, annars spricker tidsschemat asså.!!! usch jag vill inte tänka på de nu. Förresten vill ja har ut Carl- Jan ur lets dance ( ja ja kollar på de) för han går inte att kolla på, ja zappar kanal när de e hans tur, tyvärr lilla gubben!

Ska träffa Elina imon, de ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback