Jobb hela dan...

När klockan ringde imorse kände jag bara hur trött jag var, hade verkligen INTE sovit klart... :/ När ja väl va på jobbet (och ätit kanelgifflar till frukost i bilen) så blev jag lite piggare iaf, för de va 10 minusgrader !!!

Vi hade handikappdag idag. Ni kanske tänker att fan va jobbigt och vad gör handikappade på travet? kom ca 40 st med olika handikapp och när man ser alla dom bli jätteglada för att ens få komma dit så vet man va dom gör där.... :) va en kul upplevelse och jag mår bra när man kan glädja så många andra! toppendag och jättesoligt.

Hade förresten besöksrekord igår. trevligt men fan va dåliga ni är på att kommentera :P hade ju varit sköj o veta vilka ni är?

Nu ska ja jobba mer. massa pappersjobb. hemsidan och planering....vet inte var ja ska börja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback