Linn är glad...

..av olika anledningar!
Denna dan har bara varit jättebra, fick bl.a tag i den efterlängtade apelsinchokladglassen från siaglass idag, plus massa hallonsorbet.

Nu är de jobb hela helgen (jag fattar inte hur ja ska hinna) och jag hoppas armen pallar detta, jag behöver ju lönen..

Var på det årliga årsmötet på travet ikväll, suck....alltid samma tjat men man fick ju iaf en jättegod smörgåstårta! jag brukar inte alls tycka om sånt men ja va hungrig och provade lite, va supergod!

På söndag hänger ja me Carro på spinning o de ska bli kul! mest kul o träffas för de händer alldeles för sällan. Och gumman du ska veta att ja finns här, du betyder mest det vet du!


Kommentarer
carro

Och du betyder mest för mig. Det ska du veta, även om jag är världens tråkigast just nu. Behöver bara ett jobb så blir det bra :)

2009-02-13 @ 11:39:48 URL: http://chjalmar.blogg.se/
carro

Och du betyder mest för mig. Det ska du veta, även om jag är världens tråkigast just nu. Behöver bara ett jobb så blir det bra :)

2009-02-13 @ 11:39:49 URL: http://chjalmar.blogg.se/
limpan

Ja du,. fast vi borde kunna liva upp dig! häng me imon!! ja bjuder på en öl efteråt vettja ;) de brukar liva upp fröken hjalmarsson :)

2009-02-13 @ 22:05:40
carro

Blää för att jag såg detta först nu, annars hade jag lätt följt med om jag vetat att ni skulle ut efteråt..! Då skulle jag t.o.m. haft råd med ölen sj ju :P. Jaja,, en annan gång..

2009-02-16 @ 10:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback