Mår finfint!

Idag har jag mått skitbra!! vaknade helt utsövd kl 8 :)
Sen jobbade jag lite på dan, kul va de... när ja kom hem fixade ja lite med hästarna och körde en tur me min pyttelilla pålle. Men hon va hur bråkig som helst idag och sparkade bakut som fan! jag gav upp när utrustningen gick sönder :P kan säga att äpplet jag tänkte ge henne efteråt åt jag upp själv!! så de så.

Ikväll va ja på ett skivstångspass! har gått på de passet nu några veckor och idag kände ja verkligen att ja orkade ALLT. HELA tiden ut ;) de va gött!

SItter o oraoar mig för min lilla operation på onsdag...ser verkligen inte fram emot de o ja måste va där helt själv.. det värsta blir nog efteråt ändå, undara hur det ska bli....jag hoppas verkligen min arm blir bra nu... :S och att ja kan träna dan efter för då e de aerobic o det är ja himla sugen på!!'

Vill inte tänka på de riktigt....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback