Revolutionary Road

Va på bio me Mia nyss, såg Revolutionary Road. Ja... förhoppningarna va nog höga, tyvärr va filmen konstig tyckte vi och hela salongen (som iofs va skitliten) va fylld med 40 + tanter och en del gubbar. Dom uppskattade nog filmen mer än oss för på vägen ut sa en av gubbarna:
- Vilken djup film, nästan i klass med .....!!! ja nån annan film han hade sett? ja han tyckte det var ett fantastiskt mästerverk! ?
Vi skrattade och gick.
Jag gillar nog filmer med mer lyckliga slut...i denna filmen va dom bara otrogna, sen dog dom och resten blev olyckliga resten av livet ungefär... njää, inget i min smak!
Ja får dock skylla mig själv för jag envisades med att kolla på just denna filmen...mia du får välja nästa gång!

Nu sitter jag och försöker äta upp de sista godiset, blev en stor 52 kronors godispåse från hemmakväll....usch!

Blev förresten jättebesviken innan när de alpinta blev inställt, ville ju se Anja åka hem ett guld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback