Än en gång.

Jag blir bara så besviken...igen. Vad är de för fel på folk egentligen? Har man inte fått sagt vad man vill innan kan man inte tro att kl:4 på natten är en bra tidpunkt för sånt...Det går bort!! Jag fattar nog...! Jag har sovit mest hela dan. Mina söndagar brukar numera se ut på de viset. Hade en kul kväll ute i lördags iaf. skönt att ha en HEL dag ledig o bara göra som man vill! Under tiden jag sov drömde jag en helskum dröm. det slutade med att jag dog... =/ dock lycklig! Idag fyller pappsen gammal gubbe! ja ska baka tårta :D

Kommentarer
carro

Tur då att det bara var en dröm! Skulle inte klara mig utan min lilla Linn! :)

2009-01-12 @ 14:46:34
Linn

Skulle inte lämna dig frivilligt :P

2009-01-12 @ 16:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback