blockchoklad..

Jag sitter och vräker i mig blockchoklad, hade ingen annan choklad och jag är beroende..! Kollar på bonde söker fru bröllopet som är hur fint som helst !!  har inget bättre för mig... Va o tränade innan så ja måste ju ta igen mig lite  ;)

Denna dagen har varit toppen! har inte hänt nått speciellt men jag har bara kännt mig så himla glad! första dan på mitt nya extrajobb med, de va riktigt kul! nu kan ja inte ha fler jobb, hur ska ja hinna me de?
Innan ville ja bara ha ett heltidsjobb, men har kommit på att jag presterar mycket bättre och hittar mer motivation om jag får hålla på me olika saker...iaf just nu. Så hade ja de innan... sen provade ja de ja trodde ja ville ha....men så fel man kan ha, jag vill göra allt ! nästan ;)

Förresten hade ja en jättekul helg :D




Mummma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback