I behov av skitsnack!

Blöe. kommer bli en tråkig kväll, hemma... jag får väl kolla lets dance och somna i tid så man orkar jobba imon. Jag hade behövt min vän carro just nu, ja måste bara prata av mig...va längesen vi sågs känns de som!! men hon är lite svår att få tag på ;)

Ja ska öppna en öl o börja min slappekväll NU! är helt slut efter allt sushirullande, som jag är grym på nu :) jag kan nog tänka mig att börja äta de me... åt faktiskt räkor häromdan.. första gången tror ja de va. Vuxenvarning....jag borde supa till de istället..!

Förresten, nästan alla pengar som jag tjänade idag gick nyss till en ny plattång, min gamla luktar bränt och plattar inte håret ett dugg längre! och alla som känner mig vet nog att jag är så smått beroende av den...! detta firar jag med hallonsorbet ;D

Ha en trevlig helg  allihop!

Kommentarer
Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2009/january/tavling-1.html#comment



Skulle bli jätte glad om du ville delta i denna roliga tävling jag ordnat där hela 11 personer vinner ett pris, och första priset är riktigt fint! ;)



God Natt! :)

2009-01-24 @ 02:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback