Jag gillar friskis!

Det bästa med friskis är deras pass! jag är inget större fan av gymmet. gå runt o inte kunna bestämma sig för vilka maskiner man ska köra och bara känna sig allmänt förvirrad är inte min grej...Jag tar aldrig ut mig helt heller, jag fuskar mest bara!
Men alla passen är skitbra! där kan man välja massa olika och så finns där alltid någon som säger vad och hur man ska göra! de e bara att följa efter o vips så har de gått en timme och man badar i svett, Härligt!

En grej till som jag gillar är att man kan kolla sin närvaro på deras hemsida...när ja går in där o ser hur  lite  jag har varit där får jag dåligt samvete och går dit mer!! tack! Ja lovar nu mig själv att vara där minst 2 gånger i veckan hela året!!  Vi får väl se hur de går!

Gonatt, jag är trött nu...

Kommentarer
Anonym

Tur jag visade dig hur du kollar det då, du får ge mig ditt lösen så får jag pusha på dig! ;) ses ju där ikväll btw =)... puss sålänge

2009-01-29 @ 15:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback