Personlighetstest

detta är jag, tydligen!

Din personlighetstyp:
Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:
Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

Skojjigt att HR fanns med, det är ju verkligen jag. Jag tyckte det mesta stämde in väldigt bra på mig!

Nu ska jag jobba....!

Kommentarer
syster

jag gillade hemmafruar/hemmamän bäst

2009-01-05 @ 18:18:01
linn

sa ju att de passade in på mig perfekt.....jag är precis sån som de står:p

2009-01-05 @ 18:21:47
Mari

Vilken kul grej!!

Var hittar man sånt?



Mari

www.paprikastore.se

Märkeskläder på nätet

2009-01-06 @ 01:28:36 URL: http://paprikastore.blogg.se/
linn

här är testet! http://se.41q.com/

2009-01-06 @ 12:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback