vad sysslar jag med...?

Är nog inne i en depp-period...har noll kontroll över mitt liv känns det som...känns förjävlig! är inte pigg på nått längre...! Vill ha tillbaka mitt vanliga liv. Då jag har koll på varenda minut och gör bara saker jag vill göra. jag vill inte tillbringa största delen av dagen i min säng framför tvn eller vid datorn.! Jag hoppas det vänder, Snart. Det finns så jäkla mkt jag vill göra egentligen, jag vet att jag kan.

Det händer ju faktiskt roliga saker ändå, träffade carro ikväll och vi körde ett spinningpass! var första gången jag provade dom nya cyklarna och dom var tusen gånger bättre! All heder åt spinning och resultatet man uppnår men jag gillar nog mina step-pass och aerobicen bättre! alltid skitbra musik och jag gillar att träna och ha kul samtidigt, tiden går så fort då!

Imon blir det jobb och klippning! Jag gillar verkligen att gå till frisören, avkopplande och spännande! Tydligen "ska" man gå ut imon hörde jag, men jag har nog inte hämtat mig sen nyår ännu... en sak i taget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback