I brist på annat..

Efter en liten stunds jobb vid lunch så kom jag hem och hade absolut INGET att göra... Det resulterade i att jag satte mig vid datorn och spelade Sims... Herregud hur längesen var inte det? Efter nån timme tog jag och gabbe våra matchande cyklar ( JA, numera är de cykel som gäller... bra för både plånbok och fettförbränning! ) och tänkte cykla till stan för att köpa Sims 3 och hämta min dator. Vi planerade vår egna lilla Simslan.... hahah. Fick tyvärr stå och skyla i en kvart för att det öste ner massa regn och vem vill cykla i det?? Vi kom till slut fram och har nu suttit och spelat spel hela eftermiddagen och kvällen. Vi hann med en varsin hemkörd pizza med... haha !
Nu tror jag att jag lägger ner för kvällen !!

Kan säga att jag kommer vara tråkig tills nästa lön... förvänta er inte att ja går ut och festar !
 Gonatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback