Sandig överallt.

Hejsan. Kom nyss hem från stranden. Lockade med mig Mia så åkte vi dit efter henne jobb :) grymt skönt i vattnet idag!! plaskade runt som en femåring... Råkade hamna jämte några småungar + en överdriven pappa som spelade fotboll. Eller kanske inte spelade. Den överdrivna pappan ( som förmodligen aldrig lekte när han var liten) bestämde mer eller mindre vad alla skulle göra och ja, han var enväldig domare kan ja säga! Tyckte synd om barnen för dom fick inte gå och bada... hehe.
På andra sidan av oss låg några andra... jag vet inte varför men dom skapade en såkallad "böghög".... Ja dom hög säkert på i 5 min sådär.




Nu ska ja se om ja orkar dra mig till friskis för ett spinningpass. Egentligen är jag inte ens sugen på att träna men av erfarenhet vet jag att om jag slutar  nu så är det början till ett långt träningsuppehåll... fy nej.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback