Ett par härliga dagar!

När Gabbe är hemma är det dålig uppdatering.

I fredags var ja på stranden med Carro och solade lite! De blåste sand i ögonen, men annars va de härligt ;) På kvällen blev de uteservering med Lina, Carro, Gabbe, Tyson, Micke och jocke?. Det var mysigt. Sen gick vi till Mårtensson och drack gratiscider och dansade lite. Skoj skoj men vi blev trötta till slut och gick hem....

Lördagen var det bakismys som gällde. Jag och Gabbe sov med än halva dagen tror jag... hehe. Det blev det ett kvällsdopp i Frösakull. 25 grader kl.21.00 på kvällen. Gött!

Söndagen blev det stranden på dan istället. Vi grävde ett djupt hål och badade en massa!

Idag har de bara varit förjävla varmt hela dan!! usch. Vi var på Eurostop och handlade lite och sen iväg och handlade mat... Både jag och Gabbe fick solsting tror jag :P Ikväll har jag tvättat och kollat film, älsklingen åkte nyss hem :( lika tråkit som vanligt men ja börjar vänja mig...

Förra veckan gick det riktigt kasst med träningen med... har hoppat över och missat en massor...men imon ska jag iaf gå på spinning hade jag tänkt! kan bli lite tajt för jag jobbar till typ halv 5 och spinningen börjar 5.... hoppas det inte är FÖR varmt imon!! isf vill jag nog ta stranden innan jobbet ;) någon som är på ?

Linas bilder från i fredags på mårtensson :)
Lina, Jag och Carro! tack för en skoj kväll tjejjer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback