Midsommarhelgen är slut...

Har haft ett par roliga dagar! I tisdes kväll åkte jag till Eksjö. Blev ett par lugna och sköna dagar där med bl.a massa tvspel och en tripp till Jönköping, där vi handlade så det stod härliga till! När vi spenderat hela torsdagen i massa affärer var det dags att bege sig till Halmstad för lite midsommarfirande... hade riktigt skoj !

Igår va de travtävlingar och jag jobbade hela dan. Solen sken så det resulterade i ett bränt nylle som nu svider...!

Så nu är det måndag igen. Jag har för mycket tid över nu. Nästan inget jobb alls och jag vantrivs verkligen. Det är antingen eller för mig. Antingen för mycket jobb eller för lite....kan det inte bara vara lagom ? Måste nog säga att ja hellre jobbar för mycket än inget alls. Så jävla trist att vara hemma och bli för lat för att man inte har nått vettigt att göra. Ni som känner mig vet ju att jag är en liten latfia ibland... ! Speciellt nu när min älskling är borta igen. Ja känner mig halv och vill inte ens gå utanför dörren. Vilket ja måste göra nu innan ja får parkeringsböter.....!!!

Ett tips: Låt mig va för ja är inget bra sällskap nu...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback