Nya vanor...

När man bor själv (i en jättemysig lägenhet !! ) så får man nya vanor har jag märkt... Det kan vara lite svårt att hitta motivation till olika saker. Som att laga mat till sig själv... Men jag har hittat lösningen!! Nu är det ju så att jag har bara 1:an, 2:an och 4:an på min gamla tv... det betyder att 4:an går hela tiden och halv 8 varje kväll går det ett program som heter "Halv åtta hemma hos mig". Tror jag..? Det går inte att kolla på det utan att bli hungrig så då måste amn bara laga mat. Bra va?

Idag har jag haft lite svårt att fördröja tiden.... jag åkte till flygstaden och handlade lite mat. Sen inom Plantagen och hittade lite fina ljus att ha på det fina fatet som jag fick i födelsedagspresent! :)





Saknar Dig Gabriel....




Kommentarer
Anonym

Jag saknar dig med, längtar tills jag får krama dig igen ! men skitsnyggt med ljusen ;)

2009-06-10 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback