stackars alla studenter!

Kommer ihåg min student, vi hade helt underbart väder! Visst man tyckte det var för varmt just då men hellre sån värme än regn...som det är idag när det är student i Halmstad! Tycker synd om dom som tar studenten, fast jag är övertygad om att det blir en kanonbra dag för dom ändå...!!

Jag drömde en så jäkla skum dröm inatt....och iförgårnatt! Då drömde jag att Mia åkte flumride utan båt och i bara bikini.?! Hon skrej AJ hela tiden....
Idag drömde jag att ja parkerat bilen på en stor parkering och sen hittade ja den inte.

Nu sitter ja o äter frukost. Men usch va ja ogillar att äta på morgonen. mår bara illa men ja tvingar mig för ska på spinning kl 12 och då behövs de energi!

Om 4 dagar kan ja åka till Gabbe o ge honom en STOR KRAM!! Längtar som bara den!

Kommentarer
mia

aj aj aj aj :D

2009-06-12 @ 17:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback