tack för att det finns choklad..

SItter helt ensam i min lägenhet....går nått dåligt på 4an och jag saknar min älskling mer än mest..! fyfan säger ja bara. Tur att ja fick 2 geishachokladkakor av Gabbe i födelsedagspresent. Det är precis som om han visste att ja skulle behöva dom just ikväll. Hade ja inte haft min goda choklad hemma hade ja nog blivit tokig i detta läget....Kan man bota saknad med choklad? Svar: JA, men endast för stunden och så fort man svalt fungerar det inte längre! så nu har ja knaprat i mig 200g och önskar att jag hade mer....! Vart ska detta sluta? Ge mig Tisdag för FAN! tack o hej.

Förresten, Min dator håller på o pajja. kan det bli bättre?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback