Underbara helg!

Nu är det måndag igen och min underbara helg är slut. I Torsdes kväll kom Gabbe hem igen. I fredags kom min fina soffa och vi ägnade nästan hela kvällen till att sätta ihop den... Det blev ett jätteberg av kartonger och plast, som vi körde och slängde på tippen!
Lördagen var min stora dag, min 20-årsdag. Städade o hade mig på förmiddagen och vid 1 kom familjen och farmor och farfar hit o fikade =) Fick många fina presenter!  Sen va det dags för lite annat folk att komm o kolla in lägenheten och släcka törsten (och hungern). Vi åt lite tårta och skålade med lite god Asti ! Hej o hå sen var vi igång. Efter lite cykling på gabbes snygga honda civic - 91 så drog vi in te stan. Det blev Tre Hjärtan hela kvällen !! Väldans skoj va det. På väg hem stannade vi och åt på nudelbar. GOTT! fast jag åt tydligen från bordet...? "Det man inte minns har inte hänt" säger jag! Däckade hemma hos Gabbe och vaknade med lite minnesluckor. Kan bara sammanfatta det hela med att jag hade en otroligt trevlig och rolig kväll i med det bästa sällskapet !! Tack hörrni !

Ikväll blev det lite efterlängtad måndagsspinning med Carro. Känder riktigt bra !! Nu väntar tvätten på att vikas och läggas in i garderoben. Har inte hunnit med det för jag har försökt ladda upp bilder på Facebook men det ville sig inte.... Har nämligen skaffat mig ett mobilt bredband, som fungerar skitbra till att surfa med... tyvärr tar det tusen år att ladda upp saker...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback