Vilken fin dag!

Idag har det verkligen varit en härlig dag! Jag vaknade rätt tidigt och vid 11-tiden hämtade ja upp folket som skulle me till stranden. Låg där i några timmar och latade oss...! Badade tillochmed men jag tyckte det var kallare i vattnet idag än för 3 veckor sen. Märkligt de borde ju bli varmare?

Efter stranden blev det Spinning. I mina NYA spinningskor :) Wow vilken skillnad, bra köp !!
Förresten tycker ja folk är mesiga som inte vågar prova spinning...har försökt dra me ett antal på det men ursäkterna låter bara dummare och dummare ju fler personer man frågar...Ja kan kort och gott berätta för er ( JA ni vet vilke ni e ;) ) att vill man ha bra konditionsträning för kroppen är spinning den absolut enklaste träningen !! Det stora pluset är ju att man blir piggare, orkar mer och förbränner fett så det står härliga till. 
En liten bonus till den som vågar hänga med !! Och Carro räknas inte för du är ju redan så duktig :)

Nu ska jag ha lite myskväll med lite film och en hallonsmoothie. Va så himla längesen jag fixade en sådan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback