Godis, sängen och lets dance

Jag går emot alla melodifestivalsmänniskor o tycker bäst om lets dance jag! kan ju låta underligt men så är det. Har köpt en stor godispåse, som snart är tom, tills ikväll o ska bara ta de lugnt o kolla tv :)
Det ser alltid likadant ut i påsen när jag köper godis. Rosa/Surt och massa choklad. Så jäkla bra blandning!!

Imon blir det en efterlängtad bastukväll me Carro! va riktigt längesen vi hade de, tyvärr kan ja inte ha öl som kyler utan mest vatten isf....ska på nån utbildning/konferens på lördag nämligen! oxå kul.  Men vi ska nog klara av att snacka bort några timmar ändå...

Resten av helgen kommer det bli jobb....!

Vem läser min blogg skitmånga gången utan att kommentera? hallå? hade en underlig siffra i statistiken idag och börjar undra om nån är lite udda där ute.. :P hehe

gokväll !!

Kommentarer
emma

spana in min lilla TÄVLING på

www.missemmasvarld.blogg.se



ha en bra dag! <3

kram emma

2009-03-14 @ 13:31:09 URL: http://missemmasvarld.blogg.se/
Gabbe =)

troligtvis var de ja som var inne en massa :P din blogg kom upp varje gång jag tog upp internet !





Massa pussar !

2009-03-14 @ 14:49:09
Linn

Gabbe ;) Puss på dig!

2009-03-14 @ 16:49:47
carro

haha, så det var Gabbe som var boven! ;)

2009-03-14 @ 17:10:00 URL: http://chjalmar.blogg.se/
Babbi - [Design & Foto]

Hej! Om intresse för ny design till din blogg finns är du välkommen in till min sida, både personliga, färdiga, samt en utlottnings design finns :) Trevlig lördag kväll!

2009-03-14 @ 17:15:18 URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback