Har haft annat i tankarna

Än att skriva i bloggen ;)
Dagarna går sjukt snabbt. Trots att jag missade lönen denna månaden och känner mig luspank så är jag en glader!

Måste säga att mitt nya ärr på armen blir riktigt nice, ja om man jämför med de förra... är lite surig för att jag fortfarande inte är stark nog i den för ett skivstångspass och att jag inte kan jobba fullt på helger o få massa pengar men jag kan nog stå ut en eller två veckor till!!

Kanske blir ett bilköp snart förresten :D Hoppas!!

Nu ska ja fixa till mig lite och dra till jobbet, först Sture o sen Takenaka. Och ikväll blir det förhoppningsvis utgång ! weei!!
Hoppas jag orkar ;)


Kommentarer
Anonym

Klart du gör! När man är nykär klarar man väl allt?! Ses snart darling.. haha, har som vanligt inget att ha på mig :P. puss

2009-03-06 @ 14:41:15
länn

Du är skojjig, va ju precis de ja me inte hade ;)

2009-03-06 @ 16:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback