JAAAA!

Jajajaja jag har suttit fastklistrad vid tvn denna fredag med, såklart lets dance! Dom bästa gick till final och jag hejjer på Magnus och Annika. Magnus är grym men ja tycker nog Annika är snäppet grymmare och hon är ball! Kul Kul....
Imon ska vi se om Robinsson är nått bra i år, va ju ett tag sen de gick och det va katastrofalt dom sista åren!

Imon blir de jobb hela dan, hoppas vårvädret håller i sig för allt blir mycket roligare då... Förresten är bilen redan dammig och har fått TVÅ feta fågelskitar på sig också...:/

Va såååå nära att klicka hem lite grejjer från H&M alldeles nyss. Där fanns så mkt vårkläder och jag tänkte mig inte för riktigt. Men precis när ja skulle betala kom mitt förnuft ifatt mig. Tur det, för jag vill ju ha mina pengar till annat just nu!

Mina Sushirullar blev för en gångs skull jäklit bra idag..!!

Nu ska ja borsta tänderna och sova...ensam :(  Börjar 7 imon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback